Kde nastavit počáteční stav pokladny?
Je možné vytvořit na účtenku, která je vystavená na jedné pokladně vratku z jiné pokladny?
Při uložení účtenky se nám zboží nevyskladnilo, protože nebylo na skladě. Je možné účtenku vyskladnit později?
Mohu opravit částku na pokladním dokladu, který vznikl z výdejky?
Význam tlačítka Exp. dávka
Jak přidat do výčetky platidel hodnotu?
Uživatel nemůže provést žádnou opravu v pokladním dokladu.
Můžeme někde vidět, jaký sortiment byl za určitý den prodáván a v jakém množství?
Kde se dá nastavit vyhledávání sortimentu v účtenkách podle čárového kódu?
Jak funguje kód pohybu v součinnosti s účty v nastavení?
Jak postupovat, je-li při vyskladnění účtenky zobrazena hláška Do výdejky nelze zadat prázdnou cenu"?"
Jak se při tisku pokladního dokladu pozná, že byl stronovaný?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu