Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Jak postupovat, je-li při vyskladnění účtenky zobrazena hláška Do výdejky nelze zadat prázdnou cenu"?"

Publikováno: 29. 5. 2008

Pokud se uživateli při dávkovém vyskladnění účtenek (aktualizace skladu) zobrazí hláška ^Do výdejky nelze zadat prázdnou cenu^, je nutné nahradit u této účtenky hodnotu NULL v nákupní ceně hodnotou 0. To uživate provede v nabídce Prodej zboží|Editace účtenky, kde nejdříve zadá číslo pokladny (prodejny), následně pomocí tlačítka Účtenky zvolí účtenku k opravě a po zobrazení jejích položek stiskne pravé tlačítko myši v prostoru tabulky položek. Zde uživatel zvolí nabídku Úprava zobrazení a následně označí pole zakldet25.cena_mj a přidá jej do přehledu. Nyní již stačí se do tohoto sloupce přesunout a u řádků s ^prázdným^ údajem v tomto sloupci zadat hodnotu 0 a změny v účtence uložit. Při dalším vyskladnění se již výdejka z této účtenky vygeneruje (i s dosazením správné nákupní ceny, tj. akt. průměrné nákupní ceny).

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít