Po delší nečinnosti systému vyskočí chybová hláška, že došlo k obecné chybě sítě.
V jaké nabídce lze upravit nebo vytvořit uživatelskou sestavu?
Jak postupovat v případě chybného výsledku kontroly Validace EXE?
Není možné vypnout přírůstkové vyhledávání gridu.
Podhazování chybného čísla dokladu při pořizování nového dokladu
Jak zjistím, že upgrade systému BYZNYS proběhl korektně?
Jak zjistím, jakou verzi systému mám nainstalovanou?
Ofocení obrazovky pomocí klávesy PrintScreen.
Přírůstkové vyhledávání v gridu nelze vypnout.
Jak sečíst hodnoty v jednom sloupci?
Lze se mezi otevřenými formulářemi přepínat pomocí klávesnice?
Co znamená, když je podmínka rezidentní?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu