Při otevření nových formulářů se mi tyto otevírají přes sebe.
Jak spustit vyhledávání v přehledové tabulce (gridu)?
Jak zajistit, aby se automaticky generované názvy souborů při tisku sestavy tvořily bez diakritiky?
Jak zjistit, jakou verzi SQL máme nainstalovanou?
Jak převést grid do excelu?
Jak do pole vložit prázdnou hodnotu?
Jak v gridu zkopírovat údaje z předchozího řádku?
Jak zjistit, kdo a kdy provedl storno či zrušení konkrétního dokladu?
Co lze použít jako zástupný znak místo jednoho konkrétního znaku?
Jak nastavit tiskovou sestavu jako implicitní?
Lze do gridu (přehledové tabulky) přidat řádek, který zde není standardně zobrazený?
K čemu slouží tlačítko Kontrola verze na www v nabídce Nápověda - O aplikaci?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu