Kde je možné si graficky upravit uživatelský výkaz?
Po založení nové prázdné databáze nám vyskakují chybové hlášky, že server odmítl připojení, co s tím?
Na jedné z databází nemůžu exportovat do excelu, ačkoliv excel je na stanici nainstalován, proč tomu tak je?
Jak na stanici založím nové pohledy?
Po upgradu se nám zobrazila hláška: "neplatný kontrolní součet exe a app", co s tím?
Nemám přístupnou nabídku Přístupová práva, čím to může být?
Máme souběžné licence, jak zjistím aktuálně čerpané licence?
Kde v Byznysu najdu název serveru, kde je databáze umístěna?
Jak se liší standardní a uživatelská plocha?
K čemu slouží komponenta BNet?
Omylem jsem si smazal grid na ploše, je možné ho znovu zobrazit?
Jak dlouhé může být přihlašovací jméno?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu