Proč nemohu vyplnit v účetním dokladu cizí měnu?
V uživatelském výkazu nelze opravit vzorec. Proč?
Kde můžu zrušit loňskou ORZ?
Pokud zadám nový účet do účtového rozvrhu v ORZ, musím jej zadat zvlášť i do rozvrhu aktuálního roku?
Kde můžu porovnat plán zadaný na střediska se skutečnými stavy středisek?
Jak můžeme upravit text na některém z listů grafického výkazu (rozvahy)?
V hlavní knize nevidím počáteční stav účtu. Kde by mohl být problém?
Co znamená parametr "Ponechat původní záznamy na účetním dokladě při jeho úpravě"?
Jak opravím již aktualizovaný účetní doklad?
Je možné tisknout rozvahu střediskově?
Jak zrušit účetní doklad?
V účtovém rozvrhu vyvolaném z dokladu se mi nenabízí účet, který však v číselníku uveden je.
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu