Jak přesunu saldokontní případy do historie saldokonta?
Na čem zavísí možnost opravy v saldokontu přímo?
Co znamená zatržený parametr Z v nabídce pořízení počátečních stavů?
Jak mám provést převod aktuálního roku do ORZ?
Co mi umožňuje nabídka střediskový rozklad?
Vedu-li vybrané účty i v cizí měně, je možné zobrazit přehledné nabídky, kde jsou pouze tyto účty?
Lze nějak nastavit, aby uživatelské výkazy (např. výsledovku) bylo možné tisknout za střediska?
Mám zašedlé nabídky přehled oprav účetních dokladů a přehled oprav účetních dokladů historie, co musím nastavit, abych tyto nabídky mohl prohlížet?
K čemu slouží parametr aktualizace knihy faktur v dorovnání saldokonta?
Co znamenají jednotlivé symboly ve sloupci H v nabídce kontrola dph?
Je ve finančním účetnictví roztříděno sledování účetních záznamů v měně?
K čemu slouží parametr přepočet kurzových rozdílů v účtovém rozvrhu?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu