Mám mnoho uzavřených saldokotních případů, je možné uzavřené případy přesunout do archivu?
K čemu slouží číselník souvztažností?
K čemu slouží nabídka plán středisek?
K čemu slouží nabídka rozklad účtů?
Kde naleznu účetní záznamy z období předcházejí ORZ?
Lze dohledat, kdo prováděl opravy účetních dokladů?
Kde naleznu aktualizované počáteční stavy, je možné tyto stavy dodatečně editovat?
Existuje nějaká možnost jak zjistit, kdo prováděl změny na zaktualizovaných účetních dokladech?
Proč nemohu opravovat záznamy z ORZ v saldokontu přímo, pokud mám právo 6 do účetnictví, povolené saldokontní změny, povolený přenos úprav do účetních dokladů?
K čemu slouží nabídka kontrola účtů?
Je možné prohlížet účetní doklady minulých let?
Kde mohu zkontrolovat, že všechny dokladů jsou zaúčtované, odeslané do účetnictví a zaktualizované?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu