Jaké faktury se nabízejí k započtení?
Mohu ve fakturaci zjistit, zdali je na výdejku vytvořena faktura a naopak, zdali je faktura vyskladněna?
Kde změním počet výtisků vydané faktury?
Vydaná faktura se nenabízí k účetní likvidaci a nemá účetní doklad.
Kdy se potvrzují vystavené dobropisy?
Kde přidám, opravím či zruším platbu u faktury?
Jak opětovně vytisknout penalizační fakturu?
Co je vhodné zkontrolovat, pokud se nenabídne přijatá záloha k vyúčtování?
Co ovlivňuje parametr Odpočet VYZ/VYB faktur s DPH?
Co je vhodné zkontrolovat, pokud faktura typu PD nevstupuje do Evidence přenesené daňové povinnosti?
Jaký typ výpisu je nutné zvolit v evidenci přenesené daňové povinnosti?
Jak pořídím opravný daňový doklad (dobropis) k přijaté faktuře?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu