Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Co je vhodné zkontrolovat, pokud se nenabídne přijatá záloha k vyúčtování?

Publikováno: 20. 9. 2012
Pokud se pořizuje vyúčtovací faktura (VYZ, VYB) nebo konečná faktura a nepodsvítí se záložka Záloha, je vhodné zkontrolovat následující: Musí být vyplněn stejný partner jako v přijaté záloze - to lze zjistit z nabídky Fakturace / Odběratelské / Přijaté zálohy - zde uvedený partner se musí zadávat do faktury. V přijatých zálohách je dále vhodné zkontrolovat, zdali již nebyla záloha vyčerpána (dotažena do jiné faktury), nesmí být tedy vyplněno pole Čerpáno ve stejné výši jako Složeno. Dále je vhodné zkontrolovat, zdali je přijatá záloha uhrazena. V takovém případě bude vyplněn Zůstatek. Pokud je zálohová faktura v měně, musí se zadat stejný kód měny.  

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít