Je možné sledovat jmeniny jak z českého i zahraničního kalendáře?
Kde se dá nastavit nová kategorie partnerů?
Lze nějak dospět k urychlení práce při zadávání přijaté korespondence a následného vzniku dokladu?
Kde nastavit, aby Byznys informoval, že mám kontaktovat konkrétního partnera?
Jak funguje globální filtr?
Kde lze zobrazit korespondenci, na kterou již bylo reagováno?
Protokolují se záznamy o uskutečněných telefonních hovorech, pokud jsou ústřednou sledovány?
Tvorba nových dokladů přes modul CRM
Nelze vybrat osobní číslo v číselníku osob
Seznam korespondence, na kterou již bylo reagováno
Zobrazení Výročí a oslavy i odjinud než z menu Číselníky
Partner se nenabízí v menu SRM
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu