Proč se nedotahuje sleva k sortimentu ve výdejce, ačkoliv je zadaná v hlavičce?
Kde je možno si zobrazit provedené nákupy za konkrétní obchodní partnery?
Jak lze hromadně změnit prodejní ceny procentem?
Proč se nedotahuje tandemová položka do příjemky?
Jak zajistit, aby skladník pořizoval doklady pouze do jedné řady?
Je možno zcela vymazat příjmový doklad ze systému, pokud bylo použito stornování typu "Stornovat"?
Může si uživatel prohlížet sklady ke kterým nemá přístup?
Jak vrátit zboží na sklad, aby se to provázalo s dokladem, kterým byl sortiment vydán?
Je možné zadat zobrazení dat za všechny sklady i v sestavách, kde není možné vybrat více skladů?
Jak zajistit, aby se nezobrazovala hláška o podlimitním množství?
K čemu slouží parametr "Přepočítat ceny bez uzavření období" v Uzávěrkové aktualizaci cen?
Kde se dá nastavit seznam přístupných skladů pro konkrétního skladníka?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu