Kde můžeme změnit nastavení položky pro výběr čárového kódu (EAN)?
Odkud je možné provést výdej na výrobek?
Je možné vytvořit sortiment z neskladové položky?
Jak zajistit, aby uživatel mohl pouze prohlížet jednotlilvé rozpady výrobku?
Jak zajistit, aby byly všechny sortimenty na příjemce aktualizovány?
Jak vrátit zboží na sklad, aby se to provázalo s dokladem, kterým byl sortiment vydán?
Kde nejlépe zjistiti přehled objednávek na sortiment a jejich realizaci?
Proč se nedotahuje sleva k sortimentu ve výdejce, ačkoliv je zadaná v hlavičce?
Může si uživatel prohlížet sklady, ke kterým nemá přístup?
Postup vytvoření invenury skladů
Jaké jsou priority pro datahování prodejních cen do dokladů?
Jak dodatečně dotáhnout slevu/cenu do skladového dokladu?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu