Jak nastavit, aby se při zadání sortimentu neuplatňovala jiná sleva nebo cena zadaná v číselníku smluvních cen a slev.
Jak dotáhnout do výdejky sortiment z příjemky?
Jak provést natažení ceníku, tak aby došlo k přepisu původních cen na místě, kam se dávka natahuje?
Z jakého důvodu nesedí hodnoty ve skladu a ve finančním účetnictví?
Lze pořídit vratku ve skladu?
Do jakých dokladů lze dotáhnout cenu z nákupních ceníků a jakým způsobem?
K čemu slouží nabídka Rozdíly stavu skladů?
Lze přiřadit všechny /více/ sortimentů jednomu skladu hromadně?
Proč nemohu na skladovém dokladu editovat pole Druh?
Je možné zadat sortimentu jeho vlastní účet?
K čemu slouží tlačítko Sortiment do karet ve formuláři Detail nákupního ceníku?
Proč se mi implicitně nabízí typ Poptávka ve vydané objednávce?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu