Nelze mi změnit datum u výdejky, něco o antidatování. Co s tím?
Je možné do příjemky dotáhnout výdejní žádanku?
Proč se mi v objednávce nabízí implicitně typ dokladu Nabídka/Poptávka?
Význam sestavy Sortiment pro zakázku
Byla provedena deaktualizace příjemky, ale stále se nemůžeme dostat na opravu nákupní ceny
Jak nastavit, že sortiment je obal?
Jak provést přecenění sortimentu vedeného v pevných nákupních cenách?
Kde si zobrazím doklady, na kterých jsou služby?
Uplatní se finanční objem dle nastavení ve skladovém hospodářství na sortiment, který má zákaz slevy v editaci sortimentu?
Je možné, aby uživatel (skladník) měl pro každý sklad jiná práva?
Jak hromadně zrušit sortiment bez pohybu?
Jak stornuji výdejku, která je spárovaná s pokladním dokladem?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu