Faktura přijatá mi nevstupuje do zápočtů, co mám zkontrolovat?
Jaké faktury nelze stornovat?
Potřebovali bychom vytvořit dobropis ke skontu, ale faktura se nenabízí, co zkontrolovat?
Lze nastavit toleranci pro úhrady faktur se skontem?
Lze jedno daňové sdělení nastavit pro více typů faktur?
Jak funguje vícezápočet v byznysu?
Jak se provádí výpočet částek do penalizačních faktur?
Pro jednotlivé obchodní partnery potřebuji individuálně nastavit případné upomínky.
Jak vystavit fakturu v režimu jednoho správního místa?
K čemu slouží číselník kódů služeb zvláštního režimu JSM?
Mám vytvořený uživatelský tiskopis faktury se sériovými čísly a přesto se mi netisknou, co mám zkontrolovat?
Potřebujeme nastavit potvrzení doručení dobropisu, jak to nastavit a jak se to poté provádí?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu