V potvrzení dobropisu od nové verze není datum doručení dobropisu, k jaké změně došlo?
Jak nastavit novou účetní řadu pro účetní likvidaci zápočtů?
Lze v byznysu automaticky odesílat upomínky?
Lze ve fakturaci nastavit, jaké množství sortimentu se má nabízet při výběru z číselníku sortimentu.
Jak zrušit chybně provedený zápočet?
Jak odpárovat chybně napárovaný dodací list do přijaté faktury?
Lze ve fakturaci jednoduše zobrazit žebříček odběratelů a dodavatelů?
Nefunguje mi potvrzování doručení dobropisu, co musím nastavit?
Jak nejsnáze kopírovat faktury?
Potřebujeme rozšířit číselník způsobu plateb.
Nezobrazuje se mi neuhrazená přijatá faktura k provedení zápočtu, co by to mohlo způsobovat?
Potřeboval bych zasílat upomínky a zápočty na hlavní fakturantku, jak to nejlépe vyřešit?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu