Je zadán drobný majetek se špatnou pořizovací cenou, jak lze toto opravit?
Nelze provést zálohu dat modulu Evidence majetku?
Je možné si vytisknout údaje karty majetku jako inventární štítky?
Nemohu zadat poslední ruční odpis přesně ve výši zůstatkové ceny. Jak to mám udělat?
Lze spustit účetní odpisy zkusmo jen pro určitou kartu?
Lze zobrazit historii drobného majetku?
Je možno opětovně vytisknout setavu provedených odpisů ZKUSMO?
Jakým způsobem je počítána karta majetku s typem účetních odpisů ROVNOMĚRNĚ M?
Jakou sestavu využít k zobrazení veškerého majetku dané kanceláře?
Proč není přístupný číselník lokace?
Proč nelze provést zálohu či obnovu modulu?
Potřebuji modul Evidence majetku vést účetně (s okamžitým přenosem do účetnictví), kde toto nastavím?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu