Jak zálohovat data modulu Evidence majetku?
Lze provést odpisy pouze pro 1 kartu majetku.
Proč není přístupná nabídka pro spuštění Účetních či Daňových odpisů v modulu Evidence majetku.
Jak zpětně vytvořit účetní doklad k zařezení majetku do Evidence?
Nesouhlasí účetní stav oprávek v hlavní knize modulu Finanční účetnictví na stav oprávek v modulu Evidence majetku
Je možné zjistit, jak bude určitý majetek odepisován až do vyřazení - bez zpuštění odpisů?
Lze opravit středisko u zařazené karty dlouhodobého majetku?
Může uživatel opravit špatné datum zařazení?
Co znamená zelený řádek v seznamu karet majetku?
Při pokusu o zálohu modulu majetek systém zahlásí: nelze provést je naplněna tabulka s účetní likvidací.
K čemu slouží parametr vynecháno období v kartě dlouhodobého majetku?
Jak nastavit, aby kategorie pro dlouhodobý majetek byla účetně
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu