Z jakého důvodu není přístupný parametr “Odeslat včetně příloh”?
Jak systém při natažení e-mailů u MS Outlook detekuje neznámého partnera?
Zobrazení formuláře blížících se výročí, oslav a svátků při přihlášení.
Jaký význam má číselník Kategorie partnerů?
Kdy se zpřístupní v obchodní příležitosti zpřístupní část pro zadání obchodního případu?
Lze v modulu CRM vytvořit vydanou objednávku?
K čemu slouží globální filtr?
Jaké jsou možnosti vytvoření plánované akce?
Lze natáhnout e-mailu z Outlooku do Byznysu?
K čemu slouží parametr ověřeno ve vydané korespondenci.
Jak přidat výročí obchodního partnera?
Lze filtrovat za druh pohybu v sestavě Obchodní partneři dle fin. objemu a marže?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu