Vytvoření faktury vydané v modulu CRM
Kde lze zjistit informace o partnerovi a zároveň kde lze zapisovat přímo při telefonátu s partnerem?
Kde nastavím, aby mně BYZNYS informoval, že mám kontaktovat konkrétního partnera
Jak naplnit formulář plánované akce?
Kde nastavit oddělení obchodní příležitosti od obchodního případu?
Jak znovuodeslat číselník obchodních partnerů
Potřebuje zadat nové osoby.
Jak převést obchodní příležitost na obchodní případ.
Kde se dá nastavit, aby natažené emaily byly označeny jako přečtené?
Kde najdu korespondenci na kterou již bylo reagováno
Kde nastavit oddělení obchodní příležitosti od obchodního případu?
V Identifikaci partnera se nezobrazují všechny kontakty.
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu