Je možné mít více než šestimístné číslo střediska?
Systém přečíslovává nový obchodní případ, jehož číslo volím ručním zápisem.
Jaký význam má testovací databáze v nabídce SERVISNÍ ČINNOSTI / SPRÁVCE SYSTÉMU
Jaký význam má historická databáze v nabídce SERVISNÍ ČINNOSTI / SPRÁVCE SYSTÉMU
Jak docílit toho, aby se obchodní partner nenabízel pro vystavení faktury, ale zůstala možnost jej stále vybírat jako dodavatele?
Vyskakuje chyba při natažení kurzovního lístku o neexistujícím odkazu
Mohu si nastavit automatickou kontrolu na čekající autorizaci dokladu?
Kde se dá nastavit číselná řada, jako implicitní?
Kde se dá nastavit, že je uživatel plátce spotřební daně?
Jak nastavit, aby se jednotlivá okna formulářů nepřekrývala?
Kde můžeme uživateli nastavit digitální podpis?
Obchodní partner se nenabízí v číselnících.
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu