Při vytváření dokladů na partnera se mi automaticky dotahuje i kontaktní osoba, jak tomuto chování zamezím?
Mohu zadat emailovou adresu kontaktní osoby do obchodního případu?
K čemu slouží nabídka slučování partnerů?
Kde lze najít seznam osob obchodních partnerů?
K čemu slouží parametr Aktivní sazby v nab. pod tlačítkem Sazby v systémovém nastavení?
K čemu slouží položky IDENT1 až IDENT5 v detailu partnera v číselníku obchodních partnerů?
Proč mám v položce zjištěné licence informaci „nezjišťuje se“?
Mohu si v systému přejmenovat záložky?
Na základě jakých kritérií probíhá kontrola duplicit v číselníku pracovníků?
Jak je možné omezit zobrazování dokladů k obchodním případům?
Po nadefinování přístupových práv nelze uživateli otevřít příslušný modul
Proč nelze založit poznámka na ploše?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu