Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

V module Doprava ve Spedici pokud zadávám novou objednávku jako kopii již existující, mi v některých případech systém zahlásí, že vozidlo je již na zvolený termín rezervováno. U některých mi to ale umožní. Jak je to možné?

Publikováno: 8. 4. 2014
Vozidla v modulu Doprava je možné na kartě vozidla označit jako „univerzální vozidlo“. Na takto evidované vozidlo lze poté zadávat objednávky tak, že se překrývají. V opačném případě se na zvolené vozidlo překrývající se objednávky zadat nedají a systém pak hlásí kolizi termínu. Ke zvýšení přehlednosti jsou univerzální vozidla zobrazována v Přehledu objednávek zelenou barvou, ostatní barvou žlutou.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít