Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Proč se uživ. sestava nenabízí k tisku?

Publikováno: 28. 2. 2019

V případě, že se uživatelská sestava (např. tiskopis Odběratelské faktury textové) nenabízí k tisku, je to způsobeno tím, že u této sestavy není příznak "OK", tj. sestava není označena jako dokončená. Označení je možno provést v menu Společné\Sestavy\Uživatelské sestavy a doklady zatržením políčka OK.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít