Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Proč nevstupuje vydaná faktura do ESL?

Publikováno: 5. 2. 2016
Nejdříve je nutné zkontrolovat, zda je zaškrtnut parametr ESL. A dále zda má obchodní partner v dané faktuře zaškrtnut parametr plátce DPH.Toto zkontrolujeme v nabídce SPOLEČNÉ / SPOLEČNÉ ČÍSELNÍKY / OBCHODNÍ PARTNEŘI na záložce Detail, kde se v horní části nachází parametr Plátce DPH..

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít