Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Pořídili jsme stazku, kde jsme omylem zadali chybně několik řádků. Je možné chybné řádky ze stazky odmazat?

Publikováno: 17. 5. 2010

Tímto způsobem není možné stazku opravit. Pro tento případ je možné použít funkci „kopie stazek“ na formuláři Pořízení stazky. Z původní (chybné) stazky se vytvoří kopie, položky zde vytvořené je následně možné upravovat. U chybných řádků stazky se změní původní činnost na činnost 7“ Změna stavu tachometru“ a původní počet ujetých km bude zadán mínusem, tím dojde ke srovnání stavu tachometru. Původní stazku je možné přečíslovat do jiné řady, která bude určena k evidenci takto chybně vytvořených stazek, aby nedocházelo např. k chybnému zaúčtování apod

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít