Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Omylem jsme k cestovnímu příkazu přiřadili chybnou zálohu a tu následně vyúčtovali. Lze provést opravu zálohy přímo na cestovním příkazu?

Publikováno: 31. 5. 2012
Bohužel, pokud již došlo k přiřazení zálohy a tedy i k jejímu vyúčtování, oprava na Cestovním příkaze již není možná. K přeúčtování na správnou zálohu musí dojít v modulu Pokladna.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít