Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Jsou nějaká omezení při opravě objednávky ve Spedici?

Publikováno: 28. 11. 2013
Ano jsou. Pokud na danou objednávku ještě nebyla pořízena stazka, lze ji opravovat bez omezení. Jestliže byla vytvořena stazka, ale faktura ani účetní doklad doposud nikoli, tak položky půjdou opravit, při opravě ceny dojde k opravě ceny i na stazce. V případě, že byla na objednávku vytvořena faktura nebo již byla vyúčtována stazka, záleží na nastavení přístupových práv Dopravy. Pokud bude mít uživatel v přístupových právech Dopravy zatržen checkbox "oprava obj." a práva nastaveny na úroveň 3 - 6, bude moci objednávku pomocí tlačítka "odemknout objednávku" opravit údaje - cenu, zakázku, obchodního partnera, středisko, datum. Po provedení opravy se údaje automaticky opraví i ve stazce, ale tato změna se už nepromítne do již vytvořeného účetního dokladu, nebo faktury. Opravu faktury a účetního dokladu už musí uživatel provést ručně. V případě, že má uživatel přístupová práva v Dopravě  menší než 3, tlačítko "oprava objednávky" bude neaktivní (zašedlé) a objednávku nebude možné v žádné položce opravit.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít