Musí být vždy předem vyskladněn materiál před hlášením výkonu ve výrobě?
Jak můžeme zaměnit kooperanta u zjednodušených kooperací?
Jak zjistíme, které polotovary máme právě u kooperanta ?
Jak zjistíme, co můžeme okamžitě poslat kooperantovi?
Někdy nestihneme vydat materiály před dokončením operací a zaplánování nákupů pak končí chybou.
Lze plánovat podle termínů zakázek?
Po odplánování již zahájených nákupů se nám znovu zaplánuje celá dodací lhůta?
Můžeme porovnávat výkony s tím, co jsme si naplánovali?
Jak můžeme hromadně opravovat výrobní hlášení?
Potřebujeme nastavit, aby se zobrazovaly detaily pro vybraný řádek?
Jak se započítávají náklady při použití vícenásobných pracovišť?
Jak lze hledat původ chyby "Neexistuje postup získání ke schvalované položce"?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu