Proč se nevykonávají časové události, přestože jsou správně nastaveny?
Kde nastavit, aby se znovu nenabízela časová událost po úspěšném splnění dotazu?
Jak definovat proměnné pro výstup v časové události?
Kde se nastavuje povolení provádět časové události?
V jaké nabídce lze pracovat s časovými událostmi?
Účel nabídky Stav v pokladnách
Je nabídka Účtový rozvrh v Manažeru stejná jako ve Finančním účetnictví?
Kde je možné se vyexportovat sestavu Sortiment bez pohybu?
Je možné se i v Manažeru podívat na hospodářský výsledek?
Na kolik úrovní je možno v nabídce Střediskový rozklad rozložit účty?
Jak je možno změnit popis a formát nadefinovaných položek ceníku?
Lze si zobrazit, komu z dodavatelů se zaplatilo nejvíce?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu