Jaký je postup systému při ukládání zápočtu?
Co systém požaduje po uživateli při zadávání zápočtu?
Kde je možné využít položky z číselníku Způsoby plateb?
Proč se při uložení faktury přijaté nenabízí možnost vytvoření příkazu k úhradě?
Jaké jsou podmínky přenášení typů skont?
Je možné natavit Sumarizaci účetního dokladu odlišně pro faktury vydané a přijaté?
Kdy je možné použít nabídku Účetní likvidace potvrzených dobropisů"?"
Je možné ovlivnit automaticky podhazované datum úhrady při zaplacení FV nebo FP zálohou?
Jaké podmínky musí splňovat záloha, aby se nabízela k propárování do standardní nebo vyúčtovací faktury?
Je možné v platbách faktur zjistit, zda byla konkrétní faktura uhrazena zápočtem?
Jaká práva musí mít uživatel, aby mohl z přijaté faktury vytvořit příkaz k úhradě?
Jak zrušit již odeslanou platbu u faktury v případě, že faktura je hrazena pouze touto jedinou platbou?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu