Lze znovu natáhnout do Byznysu výpis, který je již zlikvidován všemi kroky automatické likvidace?
Kde je možno nastavit způsob komunikace (výměny dat) s bankovní institucí
Je možné nastavit kontaci pro opakující se platby na bankovním výpise tak, abychom je nemuseli do účetního dokladu doplňovat ručně?
Kde konkrétně v Přímé likvidaci se používá poštovné?
Lze opravit výpis natažený z banky na výpis zpracovávaný přímou likvidací?
Jak rozložit částku nataženého výpisu z banky
Co umožňuje automatická likvidace bankovních výpisů"?"
Jak ručně označit příkaz, že je provedený?
Nastavení komunikace mezi firmou a bankou
Můžeme v systému zpracovávat avíza platebních karet?
Jak při výběru účtu příjemce z číselníku obchodních partnerů zvolit účet ve formátu IBAN?
Jak do Přímé likvidace dotáhnout pokladní doklady s typem DPH B"?"
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu