Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

ERP systém pro účetní firmy ERP systém pro účetní firmy

ERP systém pro účetní firmy

Byznys výrazně usnadní vedení jak interního účetnictví, tak i účetních služeb pro jiné firmy.

Zlepšení agendy na účet Byznysu

ERP systém Byznys je díky svému snadnému ovládání a rozsáhlému legislativnímu záběru tím správným partnerem pro vedení účetnictví. Účetní systém obsahuje množství sestav a reportů, je tedy samostatným nástrojem pro veškerou účetní agendu firmy. Přitom zabudovaným do komplexního podnikového informačního systému.

Automatizujte rutinní úkony

Nechte kontroly a odesílání reportů na samotném systému

Archivujte důležitá data

Všechny záznamy, výkazy a další data mějte bezpečně na jednom místě

Zpracovávejte více firem

Využijte nástroje pro specializované účetní firmy

Speciality pro účetnictví

ERP systém Byznys disponuje širokou nabídkou funkcionalit přizpůsobených pro vedení účetnictví a zpracování s ním spojených agend. Specializovaným účetním firmám pak systém nabízí možnost vést účetnictví externě dodavatelským způsobem, kdy lze pod jedním přístupovým účtem zpracovávat více firem. Mezi dostupné funkce a nástroje patří například:

  • pravidelně aktualizované celostátní výkazy
  • detailní nastavení účetních předkontací
  • evidence a archivace dokumentů a záznamů
  • výkaznictví a výstupy pro vedení externího účetnictví

 

Zjistit cenu
Speciality pro účetnictví

Společnost BENEŠ & partners
používá ERP systém Byznys

Systém Byznys používáme od roku 1998. Už to svědčí o jeho kvalitách. Silné stránky vidím hlavně ve velkém funkčním záběru a intuitivním ovládání. 

Bc. Roman Beneš,
jednatel

Další firmy z oboru účetnictví,
které Byznys využívají:

BDO
Brno Business Center
Brtax
rsm
VGD

Jak probíhá nasazení systému

  1. Mapování

    Zavoláte nebo nám napíšete e-mail a náš obchodník ve spolupráci s konzultantem připraví prvotní analýzu situace. Je to takové vstupní vyšetření vaší společnosti.

  2. Upřesnění

    Díky dlouholetým zkušenostem dokážeme řešit oborová specifika a předáme vám první soubor materiálů (informační materiály a případové studie).

  3. Analýza

    Přichází čas na podrobnější vyšetření - upřesňování požadavků. Vytvoříme pro vás demoverzi systému, abyste si lépe představili, jak bude konkrétně váš systém vypadat.

  4. Návrh

    Představíme konkrétní návrh řešení a podrobnosti další spolupráce.

  5. Nasazení

    Když si plácneme, nastává čas na nasazení systému. Součástí je detailní analýza, samotná implementace a školení.

  6. Užívání

    Užíváte si pohodu a výhody, které vám nový systém nabízí. Naši konzultanti jsou připraveni vám kdykoliv pomoct.

Matěj Štochl

Ředitel obchodního oddělení

Chcete vědět více o systému Byznys?

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít