Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Zapomněl jsem zapnout parametr Obchodní případ = zakázka při vytváření OP. Je to problém?

Publikováno: 10. 9. 2010

Opravu je možné udělat tak, že na detailu obchodního případu tento paramer zaškrtneme. Dále je možné tomu předejít tak, že v editoru řad dokladů zaškrtneme tento parametr u řady, ve které jsou tyto obchodní případy tvořeny. Toto nastavení se pak promítne do nového obchodního případu po potvrzení číslo (řady) obchodního případu.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít