Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Zapisuje se někde oprava přijaté faktury - například změna střediska?

Publikováno: 21. 3. 2014
Pokud provede uživatel změnu střediska u přijaté faktury, tak tento krok se zapíše do nabídky PROTOKOLY SYSTÉMOVÉ, které se nacházejí v BYZNYS/SERVISNÍ ČINNOSTI/PROTOKOLY SYSTÉMOVÉ. Zde je vidět stav před a po změně a kdo tento úkon provedl.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít