Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Zamezení smazání či přidání záznamů do Hromadného pořizování při spočtené měsíční kartě

Publikováno: 26. 6. 2015
Nabídka Hromadného pořizování je určena jako přípravná fáze pro zpracování měsíčních mezd. Lze sem v průběhu měsíce pořizovat doručené neschopenky, nepřítomnosti a pod. Pokud ale už dochází ke zpracování Měsíčních údajů, kdy jsou karty přepočteny a uloženy, nelze již Hromadné pořizování používat pro dodatečné opravy nepřítomností či nemocí. Je-li Měsíční karta již spočtena nebo uložena, dojde k jejímu uzamčení a následné záznamy v Hromadném pořizování se pak do ní již nedostávají. Tím může dojít k chybnému výpočtu mzdy ze směn a hodin nezkrácených o příslušné nepřítomnosti či nemoci. Z důvodu zamezení těchto chyb bylo od červnové kompilace 2015 rozšířeno chování systému při přidání záznamů v Hromadném pořizování u čísel, kde jsou již uloženy Měsíční karty tak, že není pro taková osobní čísla možno záznamy z Nepřítomností a Nemocenských smazat nebo jim přidat nový záznam. Všechny dodatečné opravy je tedy nyní možné zadávat vždy už jen přes Měsíční údaje, odkud jsou vždy směny a hodiny po promítnutí přepočteny.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít