Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Zákazníkovi bylo spočteno penále, ale on mezi tím zaplatil a penále mu je odpouštěno, co s tím ?

Publikováno: 30. 12. 2022

Pokud nastává situace, že je zákazníkovi dopočítáno penále a faktura byla mezi tím plně uhrazena a je rozhodnuto o odpuštění penále, je možno to řešit přes Vyrovnání.

V nabídce Vyúčtovaní penále je tlačítko ‚Vyrovnání‘  - dorovnání zaplacených faktur. Vypočtené penále se zapíše jako již zaplacené. U faktur, které nemají plnou realizaci (není vyplněno datum úhrady) nelze vyrovnání využít.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít