Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Zadáváme do Byznysu nový bankovní účet, který již má nějaký stav. Kde jej můžu zadat?

Publikováno: 30. 9. 2016

Koncový (počáteční) stav bankovního účtu lze zadat v nabídce Číselníky / Bankovní účty. Na detailu vybraného účtu uživatel vyplní koncový stav do pole Stav účtu a vyplní příslušné datum do pole Stav účtu ke dni.

Zde zadaný stav účtu slouží pro následné zpracování výpisů a počítání koncového stavu z hlediska modulu Bankovní operace. Z hlediska účetnictví si musí uživatel zadat ještě počáteční stav účtu v modulu Finanční účetnictví.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít