Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Zadala jsem účetní doklad pod špatným číslem. Lze to změnit?

Publikováno: 23. 8. 2012
Ano. Po pořízení lze účetní doklad přečíslit přes nabídku  Pořizování / Přečíslování dokladů. V případě, že je účetní doklad již aktualizovaný v knihách, musí se nejprve provést jeho deaktualizace. Dále lze účetní doklad přečíslit při opravě pomocí tlačítka PŘEČÍSLUJ.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít