Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Z jakého důvodu mi nelze opravit parametr EET v pokladním dokladu?

Publikováno: 7. 5. 2021

Tento parametr se dotahuje do dokladu dle nastavení vybrané pokladny. V případě vratky dle dokladu, který se do vratky natáhl. Editovatelnost tohoto parametru je závislá na přístupových právech daného uživatele. Uživatel, který by chtěl tento parametr editovat v již vytvořeném pokladním dokladu, musí mít právo do Pokladny 4 a na záložce Pokladna zaškrtnuto EET.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít