Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

V přímé likvidaci se mi nenabízí k dotažení jedna přijatá faktura.Proč?

Publikováno: 16. 11. 2012
Pokud uživatel likviduje výpis v modulu bankovní operace v nabídce Pořizování / Likvidace bankovních výpisů / Přímá a nezobrazují se mu některé přijaté faktury pro dotažení, může bý problém v tom, že daná faktura je v cizí měně, ale bankovní účet je veden v korunách (popřípadě obráceně). Pro dotažení devizové faktury do Přímé likvidace, kde se likviduje výpis na korunovém účtě, musí uživatel při stisknutí tlačítka PŘIJ. FAKTURY zaškrtnout parametr Všechny měny. Tím se zobrazí přijaté faktury i v cizí měně.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít