Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

V nabídce Záloha a Obnova je aktivní pouze jedna záložka, proč?

Publikováno: 23. 2. 2016
Problém bude spočívat v tom, že nejsou přidělena dostatečná práva. Napravit to lze v nabídce BYZNYS/Nastavení/Přístupová práva. Aby byly aktivní možnosti ZálohováníObnovování musí být u zvoleného uživatele ve sloupcích ObnovaZáloha nastavena hodnota "A" (volbu provádíme klávesou Mezerník v daném okně). Musíme mít na paměti, že toto může provést pouze uživatel s úrovní správce 4 (má v této nabídce - BYZNYS/Nastavení/Přístupová práva - ve sloupci Úroveň správce hodnotu 4) anebo uživatel přihlášený jako sa (systémový administrátor).

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít