Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

V hlavičce faktury mám vyplněnou existující zakázku, ale nedojde k přenesení výnosů do této zakázky, co bych měl zkontrolovat?

Publikováno: 24. 5. 2013
Provedl bych zkontrolování nastavení přenosu do zákazek v systémovém nastavení a údajích o firmě (Byznys/Nastavení/Systémové nastavení a údaje o firmě - záložka Systémové hodnoty), zde je možné nastavit, zda se z konkrétního modulu zakázky přenášejí a jakým způsobem. Pokud je přenos do zakázek nastaven, tak bych doporučil zkontrolovat, zda v detailu faktury není ve sloupci zakázka zadané jiné číslo. Nastavení čísla zakázky na záložce detail má přednost před číslem vyplněným v hlavičce faktury.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít