Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

V datech systému BYZNYS se špatně zobrazují české znaky?

Publikováno: 29. 12. 2014
Tento problém nastává v anglické edici serverových operačních systémů. Je nutné nastavit češtinu pro programy nepodporující unicode. Ve Windows 2012 provedete změnu následovně: Control Panel - Region - záložka Administrative - tlačítko Change System Locale Je vyžadován restart serveru. Po restartu je nutné vnutit inicializaci BYZNYSu v menu BYZNYS - Servisní činnosti - Správce systému - tlačítko vnutit inicializaci. Potom se znovu přihlásíte do BYZNYSu a proběhne úprava struktur. Pak by měly být české znaky správně.  

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít