Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

V čem může být problém, když se ostrý běh po určitém procesu zasekne a nepokračuje dále a systém nevyhodí chybu?

Publikováno: 12. 10. 2010

Ve variantě, kdy je splněn určitý proces - například úkol a má stav Hotovo a přesto se nenabízí ke zpracování další proces v řadě, může být problém v nastavení timerů.
V menu Obsluha/Nastavení je interval pro spouštění procesů nastaven na větší časový úsek (v řádech hodin, dnů).

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít