Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

U některých účtů nemůžeme zapsat do účetního dokladu srovnávací znak, u jiných ano. Čím je to způsobeno?

Publikováno: 8. 10. 2008

Toto chování může být způsobeno dvěma příčinami:
Daný účet nebude v nabídce Číselníky/Účtový rozvrh označený jako saldokontně sledovaný a zároveň bude v nabídce Obsluha/Nastavení/Změna implicitního nastavení na první záložce Účetnictví zatržen parametr Srovnávací znak pouze saldokontně.
Existuje zde tedy i dvojí řešení v závislosti na požadavku uživatele. Buď odtrhnout zmíněný parametr Srovnávací znak pouze saldokontně nebo označit daný účet jako saldokontně sledovaný.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít