Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Storno faktury vydané II.

Publikováno: 23. 8. 2010

Je-li stornovaná faktura již účetně zlikvidována a účetní doklad je v řadě dokladu s typem ^Dle prvotního^, zobrazí se při vygenerování opravného/storno účetního dokladu dotaz:
^Doklad číslo ... je již aktualizován v období ... Deaktualizovat?^
Uživatel má následně možnost provedést deaktualizaci původního účetního dokladu (má-li na tuto operaci uživatel přístupové právo 6 do modulu Finanční účetnictví) a ^storno^ údaje se vygenerují do tohoto původního účetního dokladu. Po uložení je tento úč. doklad opět zaktualizován do původního období. Nebo může vytvořit nový účetní doklad do jiné účetní řady - původní doklad nebude deaktualizován. Nový doklad se vytvoří do aktuálně nastaveného úč. období. Pokud doklad nedeaktualizuje a neopraví, případně nevytvoří nový, není storno faktury provedeno.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít