Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Smazání pokladního dokladu

Publikováno: 11. 2. 2010

Pokladní doklad zcela z aplikace Byznys smazat nelze. Jsou 2 možnosti, jak s ním pracovat: 1. Ponechat ho pro příští použití (opravit ho na jiný pokladní doklad), ale je nutné zkontrolovat, zda již k němu neexistuje účetní doklad. Pokud ano, je nutné ho samozřejmě v modulu Finanční účetnictví/Pořizování/Rušení dokladu smazat. Poté, když budete chtít předpřipravený pokladní doklad využít, stačí ho v nabídce Pokladna/Pokladní kniha/Editace pokladní knihy upravit a poté uložit. 2. Stornovat pokladní doklad v Pokladna/Pokladní kniha/Storno pokladního dokladu. Pokladní doklad je stále v soupisu, ale červeným zápisem. Tento pokladní doklad ale již dále nelze nijak upravovat, ani ho vrátit do původního stavu.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít