Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Smazali jsem účetní doklad k likvidovanému výpisu, lze ho znovu vygenerovat?

Publikováno: 6. 3. 2020

Ano lze.

Pokud provádíte Přímou likvidaci bankovních výpisů, vstupte znovu do výpisu - přes nabídku Pořizování / Likvidace bankovních výpisů / Přímá  a výpis znovu uložte. Poté potvrdíte hlášku "Účetní doklad byl smazán, vytvořit znovu?" a doklad se vytvoří znovu.

Pokud provádíte Automatickou likvidaci výpisů, vstupte do nabídky Pořizování / Likvidace bankovních výpisů / Bankovní výpisy z banky. Zde se postavte na daný výpis a stiskněte tlačítko Detail. Poté tlačítkem Přímá likvidace vstoupíte do výpisu a po jeho uložení opět vytvoříte účetní doklad.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít